10 juni

Hej!

SOMMARLOV!!! :D Åh vad skönt att ha slutat ettan, nu är det bara två år kvar eller vänta tre år blev det visst. ;) Lite segt men vad gör man inte för att göra det man drömt om så länge?! Tråkigt att börja med en massa 93:or sedan bara och kommer såklart sakna min lilla Alicius mycket. :´(

Min häst vart på ATG idag och förmodligen har han råkat ut för en vrickning och har blivit lite överansträngd pga det. De röntgade han också för att vara på den riktigt säkra sidan nu när vi flyttar och benen såg super ut. Det känns jätteskönt!

Imorgon ska jag först upp på stan en sväng sedan sjukgymnastik och på kvällen ska jag till stallet.


Hejs!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh! flytta inte!! :( jag kommer dö! kommer sakna dej ngt enooooooooooormt! <3

2009-06-11 @ 21:49:43
Postat av: Jossan

Jag vet, kommer sakna dig massor också! <3 Men vi ska hålla kontakten även att jag bor borta. :)

2009-06-12 @ 11:35:29
URL: http://hopeandcourage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0