1 juni

Hej!

Jag gör en snabb update nu för ikväll ska min nya data lämnas in för att få den gamla datans bilder inlagda i sig. :)

Nu känns det verkligen att skolan snart är slut, för dom enda lektionerna vi behöver gå på är medicinsk grundkurs så det är jätteskönt!

Nu ska jag snart till stallet för att rida ett markarbets pass på min kuse i det otroligt varma vädret. :)

Imoron ska jag till havslätt och på konsert med klassen, polisen för att förnya mitt pass och sedan bär det av till kalmar, aldrig får man chansen att andas ut! :D Men det gillar jag!



Fler som fått veta, och det är som sagt min plan och min dröm som har gått i uppfyllellse! LYCKA! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0