Redo!

Hej!

Lovade ju att berätta vad jag ska hitta på... Såhär är det: Imorgon flyttar min häst  jag därför att jag ska jobba som hästskötare åt en känd svensk hoppryttare under ett år, tar därför ett sabbatsår ifrån skolan och börjar igen nästa höst.

Nu undrar ni kanske varför?! Jo därför att jag har varit så sjukt skoltrött och har haft det motigt med mina hästar och känner att denna chansen kanske inte skulle komma igen iallafall inte att få flytta till ett så pass bra ställe med en så trevlig chef och så är det något man ska göra när man är i min ålder, inte äldre. :) Vet och känner att jag kommer utvecklas så sjukt mycket både som ryttare och person så jag tror detta kommer bli toppen för mig. Hur många tjejer i min ålder får denna chansen? Inte så jättemånga och därför är det väl självfallet att man ska go for it! :D

Självklart åker min nya data med och jag ska göra mitt allra bästa för att försöka få till något inlägg varje dag så ni får veta lite om det hårda livet som hästskötare, om det är något ni är nyfikna på så är det bara att fråga i kommentarfältet. :)

Ha det nu så jättebra här hemma! :D


Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0