Nu...

Hej!

Har nu varit i stallet och ridit, Shallis kändes fin för att vara första gången jag red på plan på ganska lång tid. :) Dani sprang runt som en liten lycklig 5-åring med sin systemkamera runt halsen och fotade oss och efter varje bild hon knäppt sa hon: -oj vad roligt detta är, kolla Jossan denna blev fin! :D Haha hon är för söt! <3

Nu ska jag göra mig iordning för vid sju ska jag och Alicia traska till någon restaurang som förhoppningsvis kan bjuda oss på något gott. ;)

När jag kommer hem ska jag förmodligen packa lite utav mina saker och få lite bilder skickade till mig från Dalle. :)


Hejs!

Bjussar på denna fulbild på min häst, när han precis luktat på pappas snus idag. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0