Lyssna på Malin Baryard Johnsson i P1

Ingvar Kamprad inledde den 20 juni och Jan Guillou avslutar den 16 augusti. På torsdag den 9 juli får alla häst-och ridsportvänner en högtidsstund, när Malin Baryard Johnsson debuterar som sommarvärd i Sveriges Radio P1.

- Jag ska berätta om hur det är och vad jag tycker om det eviga livet som ryttare där män, kvinnor oavsett ålder tävlar mot varandra på samma villkor. Jag ska spela musik som någon gång gjort mig glad och handlar om mitt liv; från The Hives hästsång "Giddy Up!" via The Gossips "Standing In The Way of Control" till "Sex on Fire" med Kings of Leon, säger Malin till Sveriges Radio.

Programmet Sommar, som har sänts sedan 1959, går i P1 alla dagar klockan 13.00-14.30. Reprisen sänds samma dag, på vardagar klockan 22.12-23.40 och helger klockan 22.05-23.35.



Detta skriver Tidningen Ridsport.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0