Kväll

Hej!

Ridturen idag gick mycket bra förutom att det sprang ut en stor älgko med sin lilla bebis typ 10m framför nosen på Shallis, men han brydde sig knappt. :)
Målningen går också frammåt men tyvärr så öppnade sig himlen och det kom världens skur när jag satt där så fridfullt och målade. ;D

Jag hade tänkte lägga ut någon bild idag men jag vet inte vart kameran tagit vägen, lite weird för jag har helt klart för mig att jag såg den nyss. Skumt! :O

Imorgon är jag ute i stallet hela dagen, ska förmodligen rida två hästar och fixa stallet tänkte kanske tvätta lite schabrak och annat också. :) Målningen fortsätter jag såklart med om det är bra väder. :)



Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0