Kväll

Hej!

Har varit i stallet och ridit nu och har faktiskt jobbat en timma med, bättre att passa på när man har tid! :D Ridningen med min häst börjar bli riktigt rolig nu igen, han är så arbetsglad som vanligt nu igen när den värsta överskottsenergin har lagt sig. Superkul! :D
Något som är tråkigt är att jag i ca. en vecka har haft ständig värk i båda mina ben och det har blivit många sömnlösa timmar om nätterna. :( Vissa stunder tror jag nästan att det gör mindre ont om jag sågar av benen. Förmodligen och jag hoppas bara det är ännu en muskelinflammation, så ska börja med en kur nu. Detta är verkligen inte kul för jag mår inte alls bra av det, känns för jäkligt att alltid ha mer eller mindre ont. Men det kanske bara är att inse, operationen hjälpte kanske inte och sjukgymnastiken hjälpte mig verkligen!

Känner att detta inlägg var totalt meningslöst blev bara allmänt deprimerande, men men.

Något som jag blir jätteglad över är när mina underbara kompisar skriver så mycket snällt om mig på sina bloggar, ni betyder massor för mig! <3


Hejs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0