Bildbomb!

Här kommer en bildbomb på några ekipage jag tog lite kort på (några är dåliga :P)

Från den roliga tävlingen HM Battle of the sexes:

Tony André Hansen - Brokers Rhani de Puuvil


Alexander Zetterman - Con Canabys


Detta var den enda bilden jag fick på Peder Fredricson -  Colorado S


Helena Lundbäck - Bukowskis Belisario


Tina Lund


Georgina Bloomberg - Fiedi 3


Vinnarna!


Lite blandade bilder...

Tony:


Någon från Derbyt...


med otroligt vacker svans:


Emma Emanuelsson - Titan


Våran utsikt där vi har bott:


Den fantastiska stranden i Skanör:


Dani såg ut som en söt liten städerska! ;D


Mitt älskade Köpenhamn! <3



Shoppingen orkar jag inte med så det kommer imorgon. :)


Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0