5 juli

God kväll!

Idag har jag först ridit min egen häst på en tur i skogen, skönt att äntligen få trava! Sedan red jag Danis ponnyskrutt också, arbetade på plan med mycket temoväxlingar och över två galoppbommar det gick väl sådär tycker jag.

Jobbade sedan lite med tvättning av staket, som sedan ska målas, skönt att få lite extra pengar nu när man inte har något sommarjobb. :)

Nu i em/kväll har jag som sagt kollat på matchen mellan Federer och Roddick. Passande nog kollade jag också sedan på Wimbledon som gick på 3:an. :)

Imorgon ska jag först åka till stallet och rida, får se om jag hinner måla något också, sedan hem och gå till frissan efter det ska jag och Dani ha filmmaraton med ett gäng klassiska filmer och godis. :D

Nu väntar sängen!



Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0