23 juli

Hej!

Nu är Shallis och jag här! :D Resan gick bra men herregud vad det spöregna! :P När vi kom fram så lastade vi ut Shalle och packade sedan ut alla mina saker efter det blev det att säga hej då till mina föräldrar som skulle bege sig hemmåt igen. :) Sedan red jag Shallis lite i ridhuset tog det lugnt och joggade runt lite bara men det gick bar och han kändes fin.

Vad skönt det är att ha en häst som är lätt att ha med sig överallt! Shalle beter sig som han har bott här hela sitt liv. :D

Nu ikväll har jag varit ute och gått med Shallis och så har jag packat upp alla(!) väskor och nu ser faktiskt mitt nya rum hemtrevligt ut. :)

Imorgon ska jag rida ut på Shalle i skogen här omkring och sedan får jag se om det blir att rida någon annan kuse. :)

Hörs imorgon kväll!


Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0