22 juli

Hej!

Hela förmiddagen har jag varit i stallet, ridit två hästar, putsat, mockat och packat m.m Packningen i stallet börjar nog snart bli färdig men mina saker här hemma har jag knappt börjat med. :P Tar det i sista minuten som vanligt för det är ju så sjukt tråkigt att packa! ;D
Ska snart till stallet igen  och göra klart allt och senare ikväll ska min häst få sig ett ordentligt bad. :)
Idag arbetade jag min häst på plan lite igen och han var superfin! Jobbade med bommar på volt, stora mittvolten i både trav och galopp och varierade med att ställa ut och innåt i vartannat varv, tempoväxlingar och lite sidförflyttningar. :)

Ikväll ska jag berätta för er vad det är jag håller på att packa till, förmodligen vet inte alla ni som läser min blogg vad jag ska hitta på. ;)


Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0