14 juli

Hej!

JAG HAR HITTAT MIN KAMERA!!! :D Den låg i en väska här hemma, så skönt när man hittar det man letar efter. :)

Idag har jag målat ett par timmar och jag tror att jag har fått ihop 13tim totalt nu, lite pengar blir det iaf. ;D

Jag och min häst var ute på en skogstur med Dani och hennes ponny idag, och det gick bara bra. :)

Imorgon tänkte jag gå upp skapligt i tid och åka ut och måla lite, sedan ska jag rida och fixa allt i stallet för dom snälla själar som ska ta hand om mina hästar när jag åker bort. Får ta och tvätta lite imorgon också när jag inte gjorde det idag. :) På kvällen ska jag och en stallkompis gå på Harry Potter och sedan blir det bara hem och packa för på torsdag morgon efter fodringen i stallet bär det av till FALSTERBO!!! :D :D

Det här är den enda bilden som tagits de senaste dagarna (fulbild :P):





Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0