Imorgon...

.. Ska jag göra något kul!!! :D

Ska nämnligen hoppa en av A´s fina hästar på fältävlansbanan i Udden. :D :D Jag är så förväntansfull och det ska bli helt galet kul!
Hästen jag ska hoppa är lite äldre och är väldigt rutinerad, har gått ganska mycket fältävlan så han är en riktig läromästare. Känns skönt att sitta på honom första gången där nere på banan, har även ridit honom någon gång tidigare. :)
Jag känner på mig redan nu att jag kommer få sån jädra adrenalinkick så jag aldrig kommer vilja sluta! :P Har tränat lite fältävlan tidigare och efter varje gång har jag sagt: -Detta är min sport! Så vi får väl se om det håller i sig. :)

Mamma ska försöka ta några kort, så det kommer förmodligen frammåt kvällen. :)

Wihoo vad jag är laddad! :D



Hejs!

 

Kommentarer
Postat av: dalle

dör du dödar jag dig bara så du vet!

Ha så kul MED FÖRSTÅND OM DU NU HAR NÅGOT SÅDANT!!! ;)<3

2009-12-04 @ 23:25:58
URL: http://daniellaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0