8 December

Hej!

Idag var mamma och jag ute och gick med pojkarna, mamma tog Shallis och jag tränade Janne. Han var jätteduktig idag, har kommit till det stadiet nu iaf att han låter en sätta foten i stigbygeln och "häva" sig upp hängandes på honom utan att han spänner sig. :) Det går frammåt!
Stackars Shallis gillar inte alls att inte bli riden, han tycker inte om att vila ett par dagar ens och nu ska det vara två veckor! Stackars mig säger jag bara när jag ska upp på honom efter vilan, hehe :)



Imorgon ska jag förhoppningsvis iväg och hoppa en av As hästar frammåt kvällen, kul! :)
Även jag själv tycker inte om att vara borta från ridningen, tur man har lillskiten att jobba lite med nu iaf och att A är så snäll. :)


Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0