5 December

Hej!

Har haft en sjukt rolig dag! Tyvärr var inte vädret på sitt bästa humör men det märktes inte när vi väl kommit igång. :)
Hästen som jag red var helt överladdad, bockade och tyckte verkligen att livet lekte så han smittade av sig till mig, så jäkla kul det var! Han är som sagt en riktig läromästare så man behöver aldrig känna sig osäker på honom vilket var bra första gången jag hoppade där. Vi hoppade massa olika typer av hinder såsom stockar, vatten, upp och nerhopp, grav och hoppade även en stor tvåstegs "trappa". Vilken känsla det var att hoppa den där trappan! Framför allt nerför, första språnget ner var OK men sen nr.2 det kändes om man så säger. ;)
Så blodad tand fick jag verkligen, ska bli spännande att se vad Shalle kommer tycka om det också.

Mamma var ju med som fotograf men om vi säger såhär: Hon har en god framtid inom svanskorttagning så förstår ni att det inte blev så många bra. Men här kommer några iaf:


Skrittar fram, jag med röd jacka. :) Ser lite av havet i bakgrunden.


Ser mystiskt ut med mig på en brun häst. :P


Efter nerhopp i vatten.




Japp ni ser ju själva dom två sista bilderna, inte så jättebra. :)

Imorgon bitti åker en full bil ifrån stallet till Ullared, så jag måste upp vid 4.30. Skönt? Nej! :P



Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0