3 December

Hej!

Sorry för dålig uppdatering, dels har blogg krånglat och jag har inte hunnit.

Igår var jag ju på hoppträning för P(som var väldigt inspirerad och glad, han ska nämnligen börja träna för P. Markne hemma hos Baryards! Avundssjuk är bara förnamnet. ;) Men även vi kommer ju få ut mycket av detta :D) Själva träningen gick jättebra, Shalle var superfin. Tyvärr började jag flickstra lite mot slutet, men jag är jättenöjd med min häst! Vi hoppade massa olika linjer och kombinationer med varierande antal språng emellan och tillslut låg några hinder på 115-120 och det är inga problem. :) Detta var sista P träningen för året men vi ska köra igång i januari igen med någon form av igångsättningskurs över en helg förhoppningsvis. :) Längtar redan!

Jag och mamma har redan vart i stallet och är klara med allt, blev en lugn skrittur i skogen idag.  :)

Nu ska jag göra mig iordning för skolan!



Hejs!

Kommentarer
Postat av: Ronda.blogg.se- Utrustning, Tips, Skötsel, Tankar och Funderingar, Träning/Tävling och Ridsport, allt för dig och din häst!

Sv: Tusen tack för tipset! :D

2009-12-04 @ 00:02:32
URL: http://ronda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0