25 December

Hej!

25 december och nu anser jag att julen är över. Jag har haft det jättebra och fått många fina paket, hoppas även ni haft det bra! :)
Imorse när jag vaknade och tittade ut genom fönstret fick jag en mindre chock. All snö var nästan borta och regnet bara vräkte ner, uscha!
Provade att rida med ett nytt bett, ett två delat pelham, på Shallis för första gången idag och jag tyckte det gick jättebra även om det inte blev så seriös ridning i spöregnet. :(
Jag vill ju ha ett lite skarpare bett på honom att variera med vid uteritter och även i hoppningen och eftersom kimblewick bettet inte funkade till 100% tyckte min tränare att jag skulle prova detta.

 Bild hämtad hos Hööks.


Shallis såg lite trött ut i stallgången idag, kanske att det blev lite för mycket julmat i hans mage igår?! :P




Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0