18 December

Hej!

Ridturen med Shallis gick bättre än väntat faktiskt. :) Han var pigg och glad och hittade inte på några dumheter utan han var mest bara pigg "framåt" och ville trava. :) Mötte en älg i skogen också! Så himla skönt att få sitta på min lilla stora grå igen. ;)



Blev gramanen på idag!


Blev jobb med Janne också och jag kan säga att jag var nära på att bryta ihop i början faktiskt, förstår varför småbarn inte klarar av dom där små oftast faktiskt. Men tillslut efter mycket kämpande så satt jag tillslut på honom och han klarade att behålla lugnet. :) Nu blir det träning hela helgen för hans del!


Snömonster, och jag lägger en liten extra betoning på monster. ;) Men en söt sådan dock!


Imorgon blir det in till FRF och hjälpa Alice på tävling och sedan kanske hem till A för att tolka. :) Ska hinna med mina två också! :)



Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0