17 December

Hej!

Blev tidig ingång för hästarna idag också med tanke på detta skitväder. :) Shalle blev pussad på och Janne fick stå med ett par senskydd på sig som han förövrigt är väldigt söt i, spansk skritt på hög nivå ungefär. :D

Imorgon är sista dagen i skolan innan lovet och det är jag superglad över! Är även glad över att få börja rida Shallis igen även om han kommer vara skapligt pigg. ;) Jag hade även tänkt rida på Janne om vi hinner och om vädret är OK.

Blev lite ckockad idag när jag fick ett julkort från en klubb som gärna vill att jag ska rida för dom nästa år, väldigt snällt tycker jag men även lite fjäskigt. ;) Men som det ser ut för tillfället är det ändå dom jag kommer välja till nästa år. :)




Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0