Dani

(Känner att du är värd ett eget inlägg!)

Det är så att min kära lilla Dani har flyttat och det är jag ledsen över men samtidigt glad för hennes skull. Jag hoppas hon har det jättebra och trivs för självklart ska hon följa sin dröm! 
Men det är där problemet ligger att jag saknar att ha min lilla galna polare i stallet när jag kommer som alltid är fullproppad med energi och sina galna ideer som hon ska hitta på, jag saknar dig med dina små salvburkar, jag saknar dig som inte kan prata i mobilen, jag saknar dig och din städmani, jag saknar att jag inte kan se dig öppna stalldörren och i jusst det ögonblicket veta vilket humör du är på, jag saknar t o m dina humörsvägningar (och host host då är det illa:P)! Japp så jag kan inte annat än att säga att jag saknar dig grymt mycket! <3

Halsbandet är på! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0