27 augusti

Hej!

Jaha då vart det typ fem dagar sen jag loggade in på bloggen och när jag idag gjorde det blev jag i chock, att ni fortsätter kika in här! ;)
Anledningarna till varför jag inte bloggat är många och jag vill inte nämna alla men jag kan ju säga att det händer allt för mycket tråkigheter i mitt liv för tillfället som gör att man inte mår toppen.

Igår var jag iaf på hoppträning för P, herregud finns det någon bättre än han att träna för?! Tror inte det... :) Shallis skötte sig bra och både P och de i min grupp som följt oss såg framsteg vilket alltid är roligt.

Grattar Alicius ännu en gång för dräktigheten på hennes häst, efter alla dessa försök och nu helt plötsligt så har hon en levande varelse i sig! ;D




Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0