12 augusti

Hej!

Tävlingen igår blev inställd pga. för mycket regn så det blev ingenting men istället åkte jag hem till henne och hjälpte till att hoppa en av hennes hästar hemma. Det var mycket roligt kan jag säga! :D Hon har en massa fältävlanshinder både fasta och ofast och så har hon upp/nerhopp också. Jag bara älskar fältävlan, det är nog egentligen den sporten jag skulle vilja hålla på med. :D Så det blev en lyckad kväll iallafall!

Det var skönt att jag fick rida och ha lite roligt för en gångs skull igår för förtillfället händer det alldeles för mycket tråkigheter kring mitt liv men jag har slutat hoppas på att min otur någon gång ska vända.

Imorgon åker som sagt jag och min kära vän Alicia på en tripp till Sthlm och det ska bli jätteroligt! :D Vi sover där en natt så vi kommer inte hem förrens på fredag kväll. :)



Hejs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0