10 augusti

Hej!

Jag fattade ett beslut som jag trodde skulle bli super men det visade det sig ganska snabbt att det inte var så, så nu har jag alltså fattat ett nytt beslut som jag tror blir det bästa jag någonsin kommer kunnat fatta.

Det finns många anledningar till varför jag är hemma igen, här är några:
* Skenet kan verkligen bedra...
* Min kropp sa ifrån och jag valde att lyssna på den.
* Min häst blev lidande.
* Jobbade fler timmar än vad som är lagligt.
* Inte roligt att slita så fruktansvärt hårt som jag gjorde och ALDRIG få någon uppskattning utan bara få höra vad som är dåligt.

Finns som sagt fler anledningar men orkar inte ta upp allt.

Så nu är jag alltså hemma igen och det är jag så sjukt glad över! Även om jag är totalt utsliten och mina ben bär mig knappt. Så ni människor som inte testat på jobbet som hästskötare, klaga inte över trötthet! Och uppskatta livet precis som det är!

Jag tycker detta är både bra och dåligt att jag var tvungen att åka hem igen för jag hade verkligen behövt ett litet uppehåll men om människor kunnat varit lite trevligare och man fick känna att man uppskattades så hade jag självfallet stannat. Men nu orkar/hinner jag inte hitta något annat för skolan börjar ju snart och nu har jag bestämmt att jag går klart den och så får jag se om jag hittar på något annat efter gymnasiet.

Jag har massor med bilder därifrån men jag väljer nog att inte lägga ut dom här eftersom jag inte har nämnt vart jag varit och så vill jag inte prata skit om folk på det sättet. Man ska ju bilda sig en egen uppfattning, men nu vet jag vad jag tycker om den familjen. :)



Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0