Träningen

Hej!

Träningen gick super! För tillfället är min häst dyr ;D
Jag fick jättemycket beröm av AA för min sits och hand, vilket glädjer mig som bara den! När man jobbat hårt på något och det ger resultat som både man själv, hästen och betydellsefulla personer ser/märker är något av den bästa känslan som finns enligt mig. Jag blir så glad och stolt! :D
Själva träningen gick jättebra, AA har alltid roliga övningar och tips att jobba hemma med. Idag jobbade vi mycket med olika linjer och kunna variera antalet galoppsprång emellan och det gick jättebra, vi har jobbat mycket på det på senaste tiden hemma också så då känns det alltid lite lättare. 
Träningen var utomhus och det älskar jag, äntligen drar utomhussäsongen igång!

Shallis verkade mycket nöjd över sadeln och det såg även AA. 

Skulle ha min far till att ta kort men det gick ju inte så värst bra, här är iaf två mindre bra:
  
 

Nu ska jag ladda inför morgondagens träning, banhoppning tror jag stod på schemat. Kul kul :D

Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0