Träning dag 2

Hej!

Idag är jag inte alls på humör för att blogga så det blir kort.
Vart som sagt inne och hopptränade för AA idag igen, banhoppning. Gick jättebra, min pojk skötte sig fint och hoppar mycket rundare och finare språng nu sen min hand blivit så pass mycket bättre. Fick massa beröm idag med, kul kul när det går framåt :D
Ikväll tog jag en skön springtur i skogen, härligt!

Slänger in ett par bilder för att fylla ut det hela lite:
 

Typisk Shalle bild, blundar, men han är ganska söt iaf ;D:
 

För tillfället tycker jag mycket om min häst, han har överraskat mig mycket på senaste tiden och vi fortsätter vara goda vänner. Skönt!

Det var allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0