Träning

Hej!

Ikväll har jag vart på hoppträning för Peter. Gick verkligen jättebra! Och fick åter igen en massa beröm, stolt och lycklig! :D  Idag fick jag hoppa lite högre, runt 1-110cm och en superbred trippelbarr. Jättekul att känna att han verkligen hoppar och inte bara kliver över hindren. Åh jag är så glad över min pojk för tillfället! <3

Imorgon är det operation. Så jag ska fasta, lär bli jobbigt men har mosat i mig en massa nu ikväll. ;D Ska bli skönt  att få det gjort, men är inte alls nervös (som vanligt:P).

I helgen blir det att köra Vitan till A så får hon ta och rida han lite, så han slipper tappa en massa kondis nu när han börjar komma igång igen bara för jag inte kan rida. Ska bli spännande att se. :) 

Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0