Sadel

Dålig uppdatering under helgen, men har haft fullt upp och en massa saker har hänt både roliga och tråkiga.  
En rolig sak hände i torsdags, då var vi på sadelutprovning på ATG i Kalmar. Det blev att prova och rida i ett antal sadlar innan vi tillslut bestämde oss för de som låg bra och jag kunde välja ut favoriten. En Prestige Versailles blev det som fick komma i min ägo (lycklig :D). Sadeln ska hämtas i Kalmar någon gång under början på denna vecka, längtar!

En bild på den:
 (fast i svart)


I helgen har jag också umgåtts med min älskade lilla Elin som är hemma från skåne över påsklovet, jätteroligt att äntligen få träffa henne och prata ut om alla bekymmer i våra liv. ;D Det är alltid jobbigt när hon åker tillbaka till skåne och veta att det dröjer till man får se varann igen, vi har vart kompisar länge så vi vet vart vi har varann och känner varann väl och då är det extra jobbigt. Men vi ska träffas igen innan du åker Ela! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har saknat dej så mkt oxå jossa!

Är vekligen nackdelen med att bo därnere, att man saknar alla er så mkt :(



Klart vi ska ses några ggr till i veckan, åker ju inte förrän på mån :D!



Puss

2009-04-06 @ 21:44:40
Postat av: J

Japp vi får se till att träffas!

Puss

2009-04-06 @ 21:57:59
URL: http://hopeandcourage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0