Kväll

God kväll!

Känner att jag verkligen inte har något vettigt att skriva, så blir kort.
 
Skolan har börjat igen vilket är jättetråkigt! Hatar att behöva börja plugga igen, och mindre tid för allt annat :(

Min häst och jag är riktigt goda vänner, superkul! Känner att han verkligen börjat lita på mig nu, kul för han är en liten mes ibland som kan bli rädd för hastiga rörelser, män, och i största allmänhet har respekt för människor. Så det känns jätteroligt, och han är superfin i ridningen! Så nu har tävlingarna börjat kollas in, ska börja lugnt och försiktigt och se hur det går/känns.
Imorgon ska vi in på hoppträning igen, som ska bli superkul! Min lilla pojk har gått lite hårdare nu så han förtjänar en liten vila sedan.

På torsdag är det operations dax för min del, känns skönt att det förhoppningsvis ska rätta till sig och att jag ska kunna gå som "normala" människor och inte ha tårar som rinner av smärta efter hårdare ridpass. Men lite tråkigt om det blir lång rehabilitering för min del och låta hästen vila nu när han börjar komma igång igen, men det löser sig som allt annat. Hälsan kommer först, är det väl man säger?! :D

Det blir mest en massa gullgull om min häst men han har vart så fantastisk på senaste tiden så det förtjänar han! <3  Kommer säkert snart ett bakslag om jag känner min egen tur rätt. Äsch det behöver jag inte tänka på nu! :P

Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0