Jag lever! ;D

Hej!

Jag överlevde! Men har något så grymt ont nu, har aldrig kännt sån här smärta i hela mitt liv! AJ!!! Läkaren öppnade upp på tre ställen istället för ett, och operationen tog 45min( skulle egentligen bara ta 15min). Men nu har han skärt bort någon ärrvävnad i knät och hittade en spricka på knäskålsbrosket, var mycket rött och inflammerat. Så för tillfället hoppar jag runt här på kryckor och knaprar på tabletter. Hoppas bara det blir bra nu, men det kunde inte min läkare garantera. Hoppas! :D
Imorgon ska vi köra min häst till A så får hon ta och rida han lite, jättesnällt att Dani erbjöd sig att hjälpa till att fixa iordning min häst!
Åh jag vill rida! Inte ligga här hemma och glo i taket och titta på tv hela dagarna.

Min älskade data har tyvärr fått en hjätattack och dött och vägrar återupplivas, får se om min far kan ta till hårdhandskarna och få liv i den. Så nu har jag snott brors för ett ögonblick. :D

Det värsta när man går hemma och är halvt handikappad är ju att man hittar massa fint på internet som man vill beställa, får se om jag ska skicka iväg en beställning.

Hörs imorgon om min data har gett upp och insett att vi har övertaget! Haha han är för ung för att gå i graven redan. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0