Hingstvisning

God kväll!

Idag rullade Alicias pappas bil mot Aledal på Öland där Flyinge visade upp en del av sina hingstar.
Hingstvisningar är något som jag själv tycker är jätteroligt och man får alltid upp ögonen för någon ny hingst, ibland är det synd man inte har ett fint avelsto som man kan betäcka med någon av alla dessa fina hingstar som finns!
En hingst som ser ut att kunna bli jättefin är Common Sense 1172, han blev jag lite småkär i tror jag ;D. Men han är endast tre år så fick inte se någon hoppning på honom men som sagt ser han mycket intressant ut.
En bild på honom:
 

En hingst med god hoppförmåga var Chicago City 1184, väldigt kvick och bra teknik.
En bild på honom: 
 

Men en hingst som länge har funnits i hjärtat på mig är såklart Jaguar Mail 1144, en hingst som jag tycker är helt fantastisk. Gör allt med sådan lätthet och har som ett öga i varje hov. Borde vara drömmen för varje stoägare om man vill ha en fin svensk hingst tycker jag :D. 
Bild:
 
 


Roligt är också att Alicia nu har bestämt sig och bokat hingst, tillslut blev det Floresco NRW. Jag önskar all lycka och hoppas det blir ett jättefint föl som tittar ut om något år.

Det var allt för ikväll, godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0