Väntan

Idag är jag sur för jag har inte fått hem min sadel och dom vet inte när den kommer, hade tydligen stannat någonstans i Jönköping. Så det blir att åka på hoppträning imorgon med den gamla sadeln, vilket nog ska gå bra. Men lite surt när man går och väntar! 
Måste bara skriva att min häst har vart så duktig på senaste tiden, och idag imponerade han riktigt stort när jag arbetade han över bommar/småhinder på ridbanan. Så det blir spännande imorgon på träningen och se när det är massa andra hästar omkring han,  om han lyssnar på mig även då och är lika fin. Ska bli jätteroligt att äntligen få hoppträna igen, men kommer nog bli jobbigt pga knät.

Lägger in en bild jag gillar på min fina pojk, synd bara att jag sitter som en påse jordnötter :P
 

Slänger också in en bild på ett nytt Bucastäcke som var lite häftigt,  jag själv är inget big fan av Bucas men det finns ju andra som är. :D
 

Det var allt fån mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0