Em

God kväll!

Som sagt begav jag mig ut till stallet igen och på vägen dit när jag körde blev jag utsatt för ett nervöst sammanbrott, ni vet dessa "duktiga" cyklister i sina fula åtsittande kläder som gör sig sååå märkvärdiga för dom minsann är tävlingscyklister?! Dom som har all rätt i världen att cykla mitt i körbanan för bilar(!) och kan minsann inte cykla på cykelbanan. Detta är en sak som irriterar mig som bara den! Dom tänker inte på oss stackars övningskörare som faktiskt vill köra i 50 där det är de. Usch, nog om det :P

Dum som jag kan va stack jag ut på en springtur i det fina vädret men fick ganska snabbt vända när knät började värka. Jag ska ju faktiskt klara gå en shoppingtur i Kalmar med Alicia imorgon. :D


Min sadel har jag tyvärr inte hört något nytt om, hoppas den kommer imorgon!

En liten bild på min lilla prins: (detta måste väl ändå vara något av det finaste som finns när ens häst kommer när man ropar?!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0