Påsk

Hej!

Träningen igår går bara att beskriva med ett ord: Toppen! Jag fick vara i en lite "sämre" grupp med tanke på att min häst inte är 100% igång och inte hoppat så mycket sen han blev fri från skadan. Men han kändes superfräsh och gjorde allt jag hade hoppats på.
Träningen bestod av olika linjer, 3-kombination, vattenmatta och andra titthinder, det är jätteskönt att ha en häst som inte bryr sig om hur hindrena ser ut utan hoppar allt.
Jag fick också mycket beröm av  min tränare att mina händer hade blivit mycket bättre, vilket också visar sig i att min häst hoppar mycket finare och rundare språng.
Superrolig träning med kul övningar och en jätteduktig tränare, för att inte glömma en duktig häst också :D. 

Uppdatering om min sadel: Den är fortfarande fast i Jönköping och nu dröjer det ju ännu en vecka innan den kommer hem till mig vilket känns jättejätte tråkigt när man varje dag går och hoppas och väntar. 

Äntligen är det påsklov! Det lär bli fullt upp med hästarna, kompisar, shopping och massa träning. Det gillas! :D 

                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0