Den som väntar på något gott...

Wihooo! Äntligen!!! 
För tillfället går jag runt med ett leende upp till öronen, åh vad fin den är!
Som sagt ringde de i dag och sa att sadeln hade anlänt så vi åkte dit och hämtade den, och fick lite extra grejer som lite förlåtelse för det dröjt så länge.

Men först vart jag ju i Kalmar med Alicia och det var mycket trevligt, har fullständigt kärat ner mig i hennes nya glasögon (synd man inte har synfel :P). Det blev inte så jättemycket shopping för någon av oss idag.


Här är iaf några kassa bilder på några saker som kommit i min ägo idag: 

Prestige Versailles:
 

Detta fick jag, sadeltvål, läderbalsam(bäst!) och pälglans. Allt från Veredus:
 

Köpte även detta vackra schabrak från Equiline, bilden luras för det är mörkare irl.
 


Åh vad jag är nöjd och glad! :D

Hejs!

Kommentarer
Postat av: Elin

Skitsnygg är den :D!!

2009-04-18 @ 10:23:34
URL: http://elinjon.blogg.se/
Postat av: J

Åh men tack tack ;D

2009-04-18 @ 11:24:19
URL: http://hopeandcourage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0