Dålig uppdatering

God kväll!

Jag har vart dålig på att uppdatera men har haft fullt upp med annat.

Gårdagens förmiddag började jag med ett springpass i skogen (förlåt doktor), vilket var jäkligt klantigt gjort av mig för idag kan jag knappt gå och det känns som jag får sprutor i knäna hela tiden. ONT!!! 

Kvällen/natten tillbringades med min kära vän Elin hemma hos henne med massa mys, film och muffins. Kändes tråkigt att åka därifrån imorse för detta var förmodligen sista gången vi ses denna gång innan hon åker tillbaka till skåneland igen. Tråkigt men jag får ta och åka ner och hälsa på henne.

Dagen har spenderats med en liten utflykt med mina föräldrar, först svängde vi in på Kings för dom hade rea. Men dom hade inget roligt så vi rullade vidare ner till Kosta outlet, det var faktiskt mycket bättre än vad jag trodde det skulle vara. Fanns massa fint och jag gjorde väl några fynd :D.  Sen blev det stallet och nu sitter jag här.

Imorgon ska jag ta och rida min häst igen för han har vilat i två dagar nu och så har vi grillfest i stallet.

Tyvärr blev det ett sånt inlägg idag som jag egentligen inte vill skriva, men men :D. 

Bild på Elas och mina vackra (för en gångs skull) muffins:
 

Flummigt inlägg men ni får stå ut! ;D

Kommentarer
Postat av: Elin

Ååh, vad dom är fina :D



Saknar dej redan Joss, du måste komma ner snaaaart!



Puss!

2009-04-12 @ 09:46:02
URL: http://elinjon.blogg.se/
Postat av: Jossa

Visst är dom! :D

Saknar dig också redan! Klart jag ska, måste kolla ut ett datum bara.

Puss!

2009-04-12 @ 20:25:42
URL: http://hopeandcourage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0