Dagen

God kväll!

Denna dag har inte vart som alla andra dagar i stallet, för idag har jag haft en liten papparazzi efter mig när jag red på ridbanan som har filmat och fotat mig och min häst. Tack så jättejätte mycket Daniella för allt! Bilder kommer längre ner.
Så idag red jag alltså på ridbanan och där hade jag byggt upp lite olika styrkeövningar för min häst.
1. Travbommar med en dryg meter emellan varje, gick jättebra och min pojk lyfte ordentligt på fötterna.
2. Studsserie med drygt tre meter emellen varje, även detta gick finfint. Jättebra att hoppa studs för att träna upp styrkan!
3. Två kombination med 7,5 meter emellan och en bom på marken emellan hindren. Jättebra för min häst som ibland har lite svårt att hitta avsprångspunkten.
Min häst kändes fin men var pigg och stundtals lite ofokuserad.

På em här hemma kom morfar på middag för mamma fyller år idag, hon bjöd på supergod trerätters middag. Gott gott :D

Vill också gratta Elin en än gång för vinsten och andra placeringen på dagens dressyrtävling. ;D 

Bildbomb från dagen: 
 


 

Sista bilden är inte jättevacker men på den syns det så tydligt att min hästapojk har växt rejält under vintern. 

Det var alles från mig! :D

Kommentarer
Postat av: Erika

Fin häst :) Stam?

2009-04-14 @ 10:39:00
URL: http://thoressons.blogg.se/
Postat av: J

Tack! e:Cardento ue:Island Reef xx

2009-04-14 @ 12:13:38
URL: http://hopeandcourage.blogg.se/
Postat av: Elin

Tack Joss :D <3

2009-04-15 @ 14:15:05
URL: http://elinjon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0