Dagen

God afton!

Idag har jag vart hos A med min häst, hon red lite markarbete på honom. Det gick superbra! Hon blev kär och mina ögon var nöjda med vad dom såg ;D Så det gick jättebra för att vara första gången, nästa gång blir förmodligen på måndag ville hon. Jättesnällt av henne. 

Mitt knä mår lite bättre idag och jag har börjat stödja på det, för nästa helg ska jag fasen rida! :D

Skulle följt med Alicia och lämnat hennes häst för betäckning imorgon men så blir det inte, men Kalmar blir det iaf med Dani. En lugn(!) shoppingtur på kryckor.
På em imorgon har jag först dressyrsatsningsmöte och efter det TS möte. 

För tillfället är jag hos Dalle och här ska jag också tillbringa natten, mys! Länge sen vi umgicks, så har blivit mycket prat, godis, snack vid havet och en galen cykeltur. Typiskt oss!!! :P Men vi gillart! Nu ska jag fortsätta kolla film och äta godis, det är ju lördag! :D

Hejs!

Kommentarer
Postat av: daniella

ja typiskt oss att vara sjuka i huvudet ja XD hahaha <3

2009-04-26 @ 21:04:54
URL: http://daniellaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0